יוצאים לטיול אופניים עם הציוד המתאים

אנשים שיוצאים לטיולי אופניים לא תמיד חושבים עד הסוף לגבי הציוד שבו הם משתמשים. לעתים רוכבי אופניים שצריכים להגיע למחוז חפצם ברכב כשהם מעמיסים את האופניים לא חושבים על כך שתא המטען הוא לא המקום המתאים לאחסן בו את האופניים אך זה לא מונע בעדם לעשות זאת. בנוסף, גם לציוד הנלווה לאופניים שאותו הם רוצים להעביר למקום הפיקניק או המחנה שהם מקימים יש צורך לדאוג לאחסון מתאים מבלי לפגוע בנוחות של הנוסעים ברכב. לכן חשוב שלטיול אופניים יצאו הרוכבים עם הציוד המתאים הכולל מנשא אופניים, תא חפצים או גגון לרכב שמתאים בדיוק למטרה של הרוכב.

מנשאי אופניים הם לא עסק יקר והם בהחלט משתמשים כשהם משפרים את החוויה של הטיול ומגבירים את הבטיחות. בבטיחות אין להקל בכלל וטעות קטנה מאוד בהעמסה של אופניים או ציוד לא במקום, לא רק שהציוד יכול להינזק אלא שגם הרכב או חס וחלילה פגיעות בנפש. כבר קרו מקרים של תא מטען שהשתחרר או מהמורה בכביש שגרמה לנזק לרכב או לאופניים. השאלה היא האם אתם מוכנים לקחת את הסיכון ולהמשיך לנסוע ברכב בצורה לא בטיחותית. מבחינת המנשאים וההתאמה לרכב שלכם, אין לכם מה לדאוג, המנשאים קיימים בשלל סוגים ובשלל סגנונות ובטוח תוכלו למצוא ציוד מתאים לרכב שלכם בין אם יש לכם רכב קטנטן או ג'יפ גדול. ובנוגע לג'יפים שמגיעים עם גגון מותאם, לעתים גגון לא מספיק ויש להלביש עליו מנשא אופניים לגג או לקנות תא חפצים כדי להכיל את הציוד שאתם רוצים, בהתאם לסוג הטיול שאליו אתם יוצאים. שיהיה בהצלחה.

מאת
לוגו חן אופן
חן אופן היא חברה ותיקה ומובילה בתחום פתרונות חניה לאופניים בישראל ופתרונות נשיאה לרכב. חן אופן היא חברה לאוהבי ספורט השואפים לקיים סביבה ירוקה יותר ולעתיד טוב יותר.
נושאים