מתקני חניה לאופניים – כל המידע

מתקני חניה לאופניים הפכו לפופולרים מאוד בשנים האחרונות עם התגברות המעבר ממכונית ממונעת ומזיקה לסביבה לאופניים חשמליות או רגילות. כמעט בכל מוסד ציבורי, עסק, חברה או אפילו בניין יש מתקן או מקום מיועד לחניית אופניים ולכן ייצור המתקנים גבר וכמות הסוגים והגיוון שיש בתחום התעצמה.

מתקני חניה לאופניים

אז מה אלו מתקני חניה לאופניים ולמה בכלל צריך אותם? מתקני חניה לאופניים הם פתרונות חניה לאופניים. מתקנים אלו הם מתקנים ייעודיים לרוכבי אופניים שמאפשרים חניה נוחה ובטיחותית בכל מקום שנדרש. לפני שמתקנים אלו הפכו לפופולריים, היו רוכבי האופניים עוברים חיים קשים ועושים חיים קשים להולכי רגל שעוברים על המדרכה בכך שהם היו צריכים לאלתר את החניות שלהם והיו קושרים אותם לעצים או למעקה בטיחות שעל המדרכה ובכך מפריעים לתנועה. מתקני חניה לאופניים עושים את החיים יותר קלים והם מפנים מקום ראוי לבעלי האופניים לקשור את האופניים שלהם בסביבה בטוחה ונוחה.

יתרונות מתקני החניה לאופניים

מתקני חניה לאופניים טומנים באמתחתם יתרונות רבים. מלבד העיצוב היפה שלהם שתורם למראה הסביבה ודואג לסדר, הם מאפשרים יציבות מירבית לאופניים, הם שומרים על הבטיחות של הולכי הרגל מפני פגיעות והפרעות, הם מאבטחים את האופניים בצורה יעילה יותר מפני גניבות והם תורמים לכך שלרוכבי האופניים יהיו פחות דאגות.

עצם הקיום של מתקנים כאלו והחשיבות שלהם הם תומרים לכך שפחות אנשים יסעו במכוניות ופחות יזהמו את הכבישים. מה גם שמצוקת החניה במרכז נחסכת פה כשבמקום בו אפשר לאחסן מכונית אחת, אפשר לאחסן יותר מ-4 זוגות אופניים.

ייחודיות מתקני החניה לאופניים

מתקני חניה לאופניים בנויים בצורה ייחודית כך שלא תהיה אפילו תחרות בינם לבין כל האלתורים שבוצעו לפניהם. המתקנים בנויים מחומרים איכותיים וטובים כמו אלומיניום וברזל שלא מחלידים ועמידים מפני תנאי מזג אוויר קשים הכוללים גשם ושמש חזקה. המתקנים האלו גם בנויים בצורה יעילה וטובה ולכן הם חוסכים מקום מהסיבה שיש מתקנים שעליהם אפשר לחבר 2 זוגות ואפילו 4 מבלי להתקשות בכלל.

חברת חן אופן בע"מ

אמרתם מתקני חניה לאופניים אמרתם חברת חן אופן! חברת חן אופן היא החברה המובילה בישראל בתחום מתקני האופניים ובתחום האביזרים לרכב ולאופניים בכלל. כל אדם שמעוניין לרכוש מתקנים כאלו לכל סוגי האופניים ואפילו מתקני אופניים בעיצוב אישי חייב לבקר באתר האינטרנט שלהם ולהתרשם בעצמו לפני הקניה.

לאתר של חברת חן אופן לחצו כאן.

מאת
לוגו חן אופן
חן אופן היא חברה ותיקה ומובילה בתחום פתרונות חניה לאופניים בישראל ופתרונות נשיאה לרכב. חן אופן היא חברה לאוהבי ספורט השואפים לקיים סביבה ירוקה יותר ולעתיד טוב יותר.
נושאים