איזה מנשא אופניים טוב בשבילך?

מנשאי אופניים לא חסר, יש כל מיני סוגים ולכל אחד יש את העיצוב שלו, סוג התפיסה שלו, עומס המשקל שהוא יכול לשאת ואת שאר המאפיינים היחודיים לו, אך עם זאת, ישנם 3 סוגים עיקריים ומומלצים של מנשאי אופניים.

מנשא אופניים אחורי שמתחבר לחלק האחורי של הרכב (בין אם מדובר ברכב סדאן, סטיישן, או האצ'באק) ובדרך כלל מתחבר לתא המטען, מנשא אופניים שמתחבר לוו גרירה ומנשא אופניים לגג הרכב שמותאם לכל סוג רכב החל מהקטנים ועד הגדולים ביותר כמו ג'יפים, רכבי שטח גדולים אחרים וכו'.

כשאתם קונים מנשא אופניים לוו גרירה אתם צריכים לקחת בחשבון שהוא לא מגיע עם וו גרירה, אתם צריכים שוו גרירה כבר יותקן על הרכב שלכם, בדרך כלל מי שמשתמשים במתקן זה אלו אנשים שכבר יש לכם סיבות אחרות לשימוש בוו גרירה על מנת לשנע דברים אחרים כמו עגלות ואביזרים נוספים. מנשאי אופניים שמתחברים לוו גרירה יכולים להעמיס בדרך כלל יותר מזוג אופניים אחד, תלוי במתקן, והם ניתנים לפירוק כך שהם לא חייבים להיות על הרכב שלכם כל הזמן. אם יש משהו שצריך לשים לב אליו הוא שמנשא אופניים לוו גרירה, או מנשא אופניים אחורי באופן כללי, מאריכים את אורך הרכב שלכם וצריך לקחת זאת בחשבון בכל פעם שמחנים את הרכב או מבצעים פעולה שחשוב תמיד להרגיש את גודל הרכב שלכם. מי שמתרגל לגודל מסוים עלול לפעמים לשכוח זאת ולפגוע במנשא, באופניים או ברכב.

מנשא לוו גרירה

במנשאי אופניים אחוריים רבים לא תוכלו להשתמש בתא המטען כשהמנשא מחובר לרכב או כשמועמסים עליו זוגות אופניים. גם מתקנים אלו ניתנים כמובן לפירוק והרכבה ברכב אחר או סתם לפירוק כשאין לכם שימוש בהם על מנת שהם לא יפריעו והם מאוד פשוטים לפירוק והרכבה. רוב הסוגים מאפשרים נשיאת של יותר מזוג אופניים אחד אך כמובן גם פה זה תלוי במנשא ומומלץ לברר מראש.

שימ לב: מנשא אופניים אחורי שמסתיר את לוחית הרישוי והפנסים דורש מכם לשים לוחית רישוי ופנסים חלופיים שיהיו במקומות חשופים וברורים.

מנשאי אופניים לגג הרכב הם הנפוצים ביותר כנראה ומי שלא אוהב אותם כנראה שהוא קצת נמוך או שיש לו רכב ממש גבוה וזה קשה לו והוא יעדיף את המנשא האחורי שהוא יותר נגיש. במקרה כזה המנשא לא יפריע לאורך הרכב אך הוא ישפיע על הגובה שלו ולכן אם אתם נכנסים לחניונים נמוכים אתם צריכים להיות תמיד מודעים לגובה שלכם במידה והאופניים מועמסות על הרכב. מנשא אופניים אחורי משפיע על צריכת הדלק וזהו החיסרון הגדול שלו.

על מנת לברר יותר פרטים אנחנו ממליצים לכם לפנות לחברת חן אופן לשיחת ייעוץ.

מאת
לוגו חן אופן
חן אופן היא חברה ותיקה ומובילה בתחום פתרונות חניה לאופניים בישראל ופתרונות נשיאה לרכב. חן אופן היא חברה לאוהבי ספורט השואפים לקיים סביבה ירוקה יותר ולעתיד טוב יותר.
נושאים