איזה מתקן אופניים לרכב לבחור

תופעת השימוש באופניים גדלה מאוד בשנים האחרונות, אופניים מכל הסוגים, אופניים חשמליות, אופני הרים ואופני ספורט ופעלולים נראים בכל מקום בארץ אך למרות הקדמה והתמיכה של הערים הגדולות במתן מתקני חניה לאופנים ומסלולים מיוחדים המיועדים לרוכבים, בעיה אחת עדיין קיימת אצל לא מעט אנשים. הבעיה היא השינוע של האופניים למקומות מרוחקים, ולשם כך יש לקנות מתקן אופניים ייעודי, אך איזה מתקן אופניים לרכב לבחור? קיימים לא מעט סוגים ואיך יודעים מה טוב בשבילי?

גגון לרכב
גגון לרכב

הסוגים העיקריים בתחום הזה הם מתקן המוצב על גג הרכב, מתקן המתחבר לחלק האחורי של הרכב על תא המטען, או מתקן המתחבר לוו הגרירה. בחירה של אחד מהם תלויה בסוג הרכב שלכם ובנוחות שלכם להעמיס את האופניים עליהם, כך למשל אם רבים מעדיפים מתקן המתחבר לגג הרכב שעליו ניתן להעמיס אפילו שני זוגות אופניים בצורה נוחה, מהירה ולא פחות חשוב – בטיחותית. מתקן המתחבר לוו גרירה מתאים לאנשים שיש להם כבר וו גרירה ומתקן אחורי שמתחבר לתא המטען הוא אולי זול יותר אך פחות יעיל וטוב ממתקן שמתחבר לגג. מתקן שמתחבר לחלק האחורי מצריך אמצעי בטיחות רבים יותר כמו למשל במידה והמתקן מסתיר את לוחית הרישוי והפנסים יש להציב לוחית רישוי ופנסים אחרים שיהיו נראים לעין בצורה טובה ואפקטיבית על מנת לא להוות סכנה בכבישים.

אם יש לכם חששות לגבי הנראות של המתקנים, תשמחו לדעת שמתקני אופניים לרכב קיימים בצבעים שונים כך שתוכלו למצוא את הצבע המתאים לרכב שלכם וגם העיצובים שלהם מגוונים  ומודרנים והם יראו טוב גם ברכבים חדשים עם עיצובים חדשניים. אם אתם בעלי אופניים שמשנעים אותם למקומות מרוחקים באמצעות הרכב, אתם חייבים מתקן כזה על מנת לשמור על הבטיחות כי בכביש לא לוקחים סיכונים מיותרים.

להתרשמות ממגוון מתקני האופניים והגגונים לרכב הכנסו לאתר חן אופן.

מאת
לוגו חן אופן
חן אופן היא חברה ותיקה ומובילה בתחום פתרונות חניה לאופניים בישראל ופתרונות נשיאה לרכב. חן אופן היא חברה לאוהבי ספורט השואפים לקיים סביבה ירוקה יותר ולעתיד טוב יותר.
נושאים