גנבו את האופניים מהחצר ושברו את המנעול? יש פיתרון!

לפני כמה ימים אדם בשם עידן פוסט בפייסבוק שבו הוא מדבר על האופניים שלו שנגנבו. מדובר היה על אופניים חשמליים יקרים והוא לא האמין שהוא ימצא אותם בשנית, אך כמה ימים לאחר מכן הוא כבר פרסם את הפוסט מעדכן על כך שהאופניים נמצאו. עד המציאה הוא חיפש את האופניים שלו בכל מיני חנויות אך ללא הועיל, עד שבחורה מהפייסבוק אמרה שהיא מצאה אופניים דומים לאלו שהוא פרסם בתמונה בפייסבוק בחנות מוצרי יד שניה בדרום העיר, הוא התקשר כדי לברר על האופניים וביקשו ממנו מחיר של 2500 שקלים, הוא כמובן אמר שהוא מסכים ושהוא בא לקנות, אך במקום זה הוא חזר עם שוטרים.

064

זה לא שעידן לא שמר על האופניים שלו, הוא אחסן אותם בחצר הבית שלו וקשר אותם עם שרשרת ברזל ומנעול, אך הפורצים לא ראו את זה כ'קיר' ושברו את המנעול ולקחו את האופניים. (מקור: nrg)אני מאמין שעידן למד את הלקח והוא ישמור על האופניים שלו עוד יותר, ואיך אפשר לשמור עוד יותר ממה שהוא עשה? פשוט. מכניסים את האופניים הביתה. אופניים חשמליות עולות אלפי שקלים ולכן כל גניבה או נזק שייגרם להם עולה ביוקר, שווה להשקיע במתקן תליה לאופניים בתוך הבית שיאפשר את אחסונם של האופניים בתוך הבית בצורה שלא פוגעת במראה הבית ויחסית חסכונית במקום.

294224294224_1322566819

מתקני תליה לאופניים פשוטים לא עולים יותר מדי כסף, אפשר למצוא כאלו ב-100 שקלים ואפשר בקצת יותר. המוצרים האיכותיים של Cycloc למשל עולים כ-400 שקלים והם איכותיים מאוד, עמידים ומעוצבים בצורה שרק תשפר את המראה של הבית שלכם.

מאת
לוגו חן אופן
חן אופן היא חברה ותיקה ומובילה בתחום פתרונות חניה לאופניים בישראל ופתרונות נשיאה לרכב. חן אופן היא חברה לאוהבי ספורט השואפים לקיים סביבה ירוקה יותר ולעתיד טוב יותר.
נושאים