הובלת אופניים ממקום למקום

כל רוכב אופניים מתפאר בכך שהוא לא צריך יותר מדי בשביל לכרב על אופניים. הוא לא צריך לשלם דלק, לא צריך לעבור טיפולים תקופתיים ולא צריך לחפש שעות חניה, מבחינתם הם פשוט יכולים לעלות על האופניים ולהתחיל לפדל. אז זהו שלא בהכרח. אם אתם משתמשים באופניים כדי לנסוע לעבודה או לרכב כמה מאות מטרים למכולת אז זה אולי נכון, אבל כשאתם רוצים לצאת לטיולים מרהיבים בחיק הטבע או לצאת למסעות אופניים מעניינים אתם צריכים יותר מזה, אתם צריכים רכב כדי לשנע את האופניים ולהוביל את האופניים ממקום למקום. איך עושים דבר כזה? באמצעות מנשאים לאופניים כמובן.

מנשאים לאופניים יכולים לבוא בכמה צורות, גדלים, מותגים ושאר מאפיינים, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור את האחד שמתאים ביותר עבורכם, להרכיב אותו על הכרב וליהנות מהיתרונות הרבים שהמנשא מספק. אז על איזה יתרונות מדובר? ובכן, בראש ובראשונה, אפשר סוף סוף להעמיס את האופניים לרכב ולנסוע למקום בו אתם רוצים לרכב עליהם. לנסוע בעיר את כל הדרך עד שמגיעים למסלול הרכיבה זה לא בא בחשבון כי בדרך כלל המקומות השווים באמת נמצאים במרחק רב מהבית ואי אפשר לרכב עד לשם או שזה פשוט הורס מהחוויה. בנוסף, מנשאי אופניים מספקים בטיחות רבה גם לרוכבים וגם לאופניים – מנשאי אופניים משמשים להעמסת אופניים בצורה בטיחותית ואחראית, בן אדם שאין לו את המנשאים ומנסה לאלתר או לדחוס את האופניים בצורה לא תקינה עלול לגרום לנזק של הרכב, של האופניים או של האנשים שנמצאים בתוך הרכב וקל וחומר של אנשים מחוץ לרכב כי במקרה של ניתוק או נפילה של האופניים באמצע הנסיעה ההשלכות עלולות להיות חמורות ביותר. עוד יתרון נוסף הוא הנוחות, אם עד היום עשיתם (לא בצדק) כל מיני אילתורים כדי להעמיס והייתם צריכים להתפשר על הנוחות, עכשיו אפשר להפסיק. ההעמסה של האופניים וקשירתם בבטחה על המתקנים היא מאוד נוחה ופשוטה ואפשר לעשות אותה בקלות רבה גם כשמדובר במתקן לנשיאת אופניים שמולבש על הגג וגם כשמדובר על מתקן לנשיאת אופניים שמחברים לחלק האחורי של הרכב.

מחיר של מנשא לאופניים עולה בין מאות לאלפי שקלים והוא תלוי בהרבה פרמטרים כמו כמות האופניים שאפשר להרכיב עליהם, האיכות של המוצר, המותג, סוג המנשא ועוד פרמטרים רבים.

מאת
לוגו חן אופן
חן אופן היא חברה ותיקה ומובילה בתחום פתרונות חניה לאופניים בישראל ופתרונות נשיאה לרכב. חן אופן היא חברה לאוהבי ספורט השואפים לקיים סביבה ירוקה יותר ולעתיד טוב יותר.
נושאים