3 המלצות על מנשאי אופניים לגג

שלום לכולם. הפעם החלטנו להמליץ לכם על 3 מנשאי אופניים לגג הרכב. בחרנו 3 מנשאים שלכל אחד מהם יתרונות מעולים. הגגונים די שונים זה מזה, אז קראו וחקרו פרטים נוספים. בואו נתחיל.

Talon

טאלון

המנשא הבא, שנקרא טאלון הוא אחד המנשאים המיוחדים והיוצאי דופן בתחום והוא מתאים לאופני הרים ולאופני שטח בעלי שילדת קרבון. המנשא מתאים לכל סוגי הרכב, בין אם רכבים פרטיים ובין אם רכבי שטח. אמנם מדובר בהמלצה על מנשא אופניים לגג הרכב, המנשא הזה מיוחד והוא מתאים גם לחלקו האחורי של הרכב. הוא חסכוני בדלק, שקט והוא למעשה גורם לכך שהאופניים ירחפו על הרכב ולא יגעו בו וכך לא ייגרמו נזקים או שריטות. יתרון בולט נוסף של המנשא הוא שאין צורך בכלל בגגון, פשוט מחברים ומשתמשים

מחיר: 2100 ש"ח  | לקניה

Thule FreeRide 532

מנשא טולה

המנשאים של חברת Thule הם המנשאים המובילים בשוק והם מגיעים עם אחריות של 5 שנים. היתרונות של המנשא הזה הוא שהוא פשוט מאוד לשימוש. הוא בטיחותי מאוד והוא מאפשר נעילה של אופניים למנשא והמנשא לגגון הרכב באמצעות מנעולים. והוא מגיע במחיר אטרקטיבי במיוחד.

מחיר: 655 ש"ח | לקניה

מנשא ל-3 זוגות אופניים

אם יש לכם זוג אופניים אחד קיימים עבורכם מגוון רחב של מנשאי אופניים, אך אם אתם משפחה או קבוצת חברים שיוצאים להרבה טיולי אופניים ואתם צריכים להעמיס 2 או 3 זוגות אופניים – זה המנשא בשבילכם. הוא מתאים לכל סוגי הרכבים והוא בטיחותי ואיכותי להפליא.

מחיר: 3095 | לקניה

* המחירים מעודכנים לתאריך פרסום הכתבה.

מאת
לוגו חן אופן
חן אופן היא חברה ותיקה ומובילה בתחום פתרונות חניה לאופניים בישראל ופתרונות נשיאה לרכב. חן אופן היא חברה לאוהבי ספורט השואפים לקיים סביבה ירוקה יותר ולעתיד טוב יותר.
נושאים