השימוש במתקני חניה לאופניים

מתקני חניה לאופניים כמעט ולא היו זוכים לחשיבות להם הם ראויים לפני כמה שנים, אבל היום עם התגברות השימוש באופניים חשמליים או רגילים במרכז הארץ במיוחד המודעות גוברת מאוד בתחום זה. אנשים מכירים יותר ויותר מתקני חניה לאופניים ומגלים שיש לא מעט סוגים כאלו, לא מדובר רק על מתקנים שיש בדרך כלל בפארקים או במרכזי עסקים, אלא יש הרבה יותר מזה.

מתקני חניה לאופניים קיימים בכל מיני סוגים והשימוש בהם משתנה כל הזמן, יש מתקנים שנועדו לחניה של כמה זוגות אופניים, על מנת לחסוך מקום רב מהסיבה הפשוטה שבמקום שאפשר לאחסן רכב אחד, אפשר לשים יותר מ-5 זוגות אופניים. בנוסף לכך, יש מתקנים שמאפשרים חניה של זוג אופניים אחד או של 2 זוגות במקומות ציבוריים וגם מתקנים שנועדו למקומות פרטיים כמו בנייני מגורים משותפים או בית פרטי לגמרי.

יש גם מתקנים שלא נועדו להיות מחוץ לבית, כמו למשל מתקני חניה לאופניים בתוך הבית שאפשר להשעין עליהם את האופניים, לחבר אותם או לתלות אותם, תלוי במוצר כמובן. מתקני התליה הפכו להיות פופולרים מאוד בשנים האחרונות מהסיבה הפשוטה שזה גם נראה לא רע, במקום שהאופניים יתפסו מקום בבית ויהרסו את העיצוב של הבית, אפשר לקנות מתקני תליה לאופניים מבית חברות פופולריות כמו Cycloc וחברות דומות ולהתקין על הקיר בבית כך שהאופניים התלויים ייראו מעוצבים ויפים ולא יתפסו כלל וכלל מקום. מדובר על מוצר שלא רק משפר לכם את הניראות של הבית אלא גם את הבטיחות של האופניים שלכם.

מאת
לוגו חן אופן
חן אופן היא חברה ותיקה ומובילה בתחום פתרונות חניה לאופניים בישראל ופתרונות נשיאה לרכב. חן אופן היא חברה לאוהבי ספורט השואפים לקיים סביבה ירוקה יותר ולעתיד טוב יותר.
נושאים