חניות אופניים לעסקים

בעל עסק, צא לרגע החוצה והסתכל על המתחם שבו העסק שלך שוכן, האם אתה רואה חניה לאופניים? האם אתה חושב שצריך להיות? לגבי השאלה הראשונה, סביר מאוד להניח שאין שם מתקן חניה לאופניים מהסיבה הפשוטה שמתקני חניה לאופניים לא נפוצים מספיק כמו שהם אמורים להיות. לגבי השאלה השניה, כמעט בטוח שכן.

אי אפשר להתעלם מהתופעה ההולכת וגוברת של שימוש באופניים חשמליות בשנים האחרונות. בעבר, האופניים היו כלי תחבורה פופולרי מאוד והיה ניתן לראות צעירים ומבוגרים כאחד משתמשים בהם למטרות שונות כולל נסיעות לעבודה, לצרכי קניות וסידורים ואפילו סתם בשביל הכיף. עם השנים התמעט השימוש באופניים אך בגלל הצלחתם הרבה של האופניים החשמליות, השימוש באופניים גבר ועל כן השימוש במתקני חניה לאופניים גבר גם כן.

עיריות ומוסדות רבות שיפרו את תשתיות חניות האופניים שלהם, אך מרכזי עסקים רבים לא עשו זאת ועל כן אם אתה בעל עסק, אתה צריך לעורר את המודעות בעניין כדי שיותקנו חניות לאופניים. אין זה אומר שזה מתפקידך לקנות מתקני חניה לאופניים, אך אתה יכול לאגד את העסקים השכנים ולדאוג לכך שמתקני חניה לאופניים יותקנו בקרבת מקום במימון משותף של כולכם או באמצעות פניה לעירייה.

באמצעות מתקני חניה לאופניים תוכל לעודד רוכבי אופניים להגיע למקום ובכך להגדיל את מספר המכירות והעסקים שאתה מבצע.

לקריאה על סוגי המתקנים

מאת
לוגו חן אופן
חן אופן היא חברה ותיקה ומובילה בתחום פתרונות חניה לאופניים בישראל ופתרונות נשיאה לרכב. חן אופן היא חברה לאוהבי ספורט השואפים לקיים סביבה ירוקה יותר ולעתיד טוב יותר.
נושאים