יציאה לטיול אופניים בשבת בבוקר

שבת בבוקר, יום יפה, אמא שותה המון קפה, ואני יוצא לטיול אופניים! כן, זה לא מה שחשבתם שיהיה כתוב, אבל זה מה שקורה בפועל.טיול אופניים זה דבר נהדר בשבת בבוקר, השמש זורחת ומביאה איתה אוויר נעים משאר ימי החול וזו הזדמנות מעולה להתחבר לטבע. אנחנו מתארגנים כל יום שבת קבוצת חברים שיוצאת ביחד לטיול למסלולים מעניינים ברחבי הארץ ועושים זאת באהבה.

פעם, כשהתחלנו את כל זה, לא היינו מבינים כל כך ועשינו הכל בצורה חובבנית מאוד, היינו דוחסים חלק מהאופניים בתוך הג'יפ של אחד החברים ומה שאי אפשר שמים ברכבים האחרים. היום, אנחנו כבר הרבה יותר חכמים, יש לי גגון לרכב וכך גם לחברים שלי, הזמנתי גם מנשא אופניים לגג הרכב כדי שיהיה הרבה יותר יעיל לסחוב את האופניים ממקום למקום ואפשר להעמיס עליהם 3 זוגות אופניים! זה המון בהתחשב בעובדה שיש לי רכב די בינוני. בנוסף לכך, על הגגון של אחד החברים שלי מורכב תא חפצים שבו אנחנו יכולים לאחסן כל מיני ציוד שאנחנו לוקחים איתנו כדי שיהיה לנו יותר כיף ונוח בטיול.

אין ספק שמנשא האופניים שקניתי זו הקניה החכמה ביותר שעשיתי בשנים האחרונות, אני מרגיש הרבה יותר בנוח להסתובב עם האופניים על הגג מאשר שהם דחוסים בתא מטען ועוד לאחר שאני מקפל את הכסאות במושב האחורי. אני לא מתפשר יותר על נוחות, אני נוסע לאן שאני רוצה בקלות עם האופניים על הגג מחוברים למנשא בבטחה וללא דאגה.

– נשלח על ידי חובב אופניים מושבע.

מאת
לוגו חן אופן
חן אופן היא חברה ותיקה ומובילה בתחום פתרונות חניה לאופניים בישראל ופתרונות נשיאה לרכב. חן אופן היא חברה לאוהבי ספורט השואפים לקיים סביבה ירוקה יותר ולעתיד טוב יותר.
נושאים