יתרונות של מתקני אופניים

אם הגעתם לקרוא את הכתבה הזאת כנראה שאתם זקוקים לשכנוע מסוים בקניית מתקני אופניים. אנחנו יכולים לסכם לכם את כל המאמר הבא בכך שנגיד לכך שלמתקני אופניים יש בעיקר יתרונות וכמעט ואין חסרונות, וגם אם יש חסרונות אז היתרונות עולים עליהם כך שמתקנים כאלו הם מוצר חובה לכל רוכב אופניים שמשתמש הרבה בכלי הרכב שלו לשינוע האופניים.

יתרונות של מתקני אופניים – החלק החשוב ביותר במאמר הזה הוא גם היתרון החשוב ביותר, כל עניין הבטיחות הוא דבר שאסור לקחת בקלות ראש ויש להתייחס אליו ברצינות רבה. העמסת אופניים בתוך רכב, גם הגדולים מביניהם, זה לא דבר בטיחותי. התזוזות תוך כדי נסיעה עלולות לגרום נזק או לפגוע בנוסעי הרכב, העמסה בתוך תא מטען שלא מספיק גדול ומאלץ את הנהג להשאיר את הדלת חצי פתוחה כמו שניתן לראות לא מעט ברחובות זה דבר מסוכן מאוד שאף אדם שפוי לא ימליץ עליו. יתרון נוסף הוא הנוחות של העמסת האופניים על הרכב. יש מתקני אופניים פשוטים מאוד לשימוש ויעילים מאוד וכל אדם יכול להשתמש בהם בהצלחה ולהעמיס את האופניים שלו עליהם בבטחה בצורה קלה שלא תדרוש ממנו יותר מדי זמן או סיבוכים, זה כמובן עדיף בהרבה מאשר להנדס את הצורה של האופניים כך שייכנסו לרכב עם הכי פחות נזק. גם בקטגורית הנוחות למתקני אופניים יש יתרון, נסיעה ברכב כשהאופניים נמצאות בו ולא קשורות כמו שצריך או לא סגורות היטב בתא המטען לא רק מוסיף לנו דאגות בנהיגה, אלא גם התזוזה יכולה להיות מאוד מציקה וכואבת, במיוחד אם אנחנו מושיבים נוסעים במושבים האחוריים.

גגון לרכב
גגון לרכב

אם אתם חושבים שמראה הרכב יהיה החיסרון פה, אז תדעו שמתקני אופניים קיימים בסוגים שונים ובצבעים מגוונים כך שהם יתאימו לכל רכב, לכל צבע, ולכל טעם. החיסרונות היחידים יכולים לבוא בצורה של צריכת דלק. כשיש חפצים שבולטים החוצה מצורתו של הרכב זה פוגע בצריכת הדלק שלו (בצורה לא משמעותית), וכן חיסרון נוסף הוא אופניים שנמצאות על מתקן שמתחבר לגג ונמצאות לגובה מהוות מגבלה במקומות מסוימים כמו למשל במכוני שטיפה. החיסרון האחרון שכולם כנראה יחשבו עליו הוא ההוצאה הכספית בקניית המתקן, אך פה החיסרון עדיף מאשר להסתכן בבטיחות או בנזק כספי אחר שיכול להיגרם ללא המתקן.

רוצים לדעת עוד כיצד בוחרים גגון לרכב? לחצו על הקישור.

מאת
לוגו חן אופן
חן אופן היא חברה ותיקה ומובילה בתחום פתרונות חניה לאופניים בישראל ופתרונות נשיאה לרכב. חן אופן היא חברה לאוהבי ספורט השואפים לקיים סביבה ירוקה יותר ולעתיד טוב יותר.
נושאים