למה כדאי להשתמש במתקני חניה לאופנים

אני אתחיל בסיפור שקרה לי בשבוע שעבר שבזכותו הבנתי למה כדאי להשתמש במתקני חניה לאופנים. אני רוכב על אופניים כבר כמה שנים טובות אך עד מה שקרה לי בשבוע שעבר הייתי מחנה את האופניים שלי בכל מיני דרכים מוזרות ומאולתרות, כמו למשל קשירה של האופניים לעץ או קשירה לעמוד, ולפעמים אם העצירה שלי ממש קצרה ואין משהו מהיר וזמין, אני פשוט מניח את האופניים על יד הכניסה וחוזר מהר כשכולי מחשבה שאולי גונבים לי את האופניים בכל רגע. בכל אופן, בשבוע שעבר למדתי את הלקח שלי.

יצאתי מבניין שלידו החניתי את האופניים שלי וראיתי המולה כמה מטרים ליד הכניסה, על המדרכה, מסתבר שאנשים עוררו מהומה על אופניים שחונות על המדרכה וגרמו לפציעה של אחד מהאנשים שם. במזל הפציעה לא הייתה רצינית, ולמזלי אלו בכלל לא היו האופניים שלי, אך זה היה הרגע בו הכה בי עד כמה ההרגל המגונה שלי לא בריא לסביבה ולא דבר שאני צריך להמשיך לעשות. החלק האבסורדי בכל הסיפור הוא שכמה מטרים משם היו מתקנים לחניית אופניים שהציבה העירייה.

אמנם עבר רק שבוע, אך מאז אני משתמש קבוע במתקני חניה לאופנים שמוצבים כמעט בכל מקום. אני לא זוכר כשקניתי את האופניים היו כל כך הרבה מתקנים בכל מקום אך כנראה זו תופעה שגדלה עם השנים ולטובה. המתקנים האלה מאוד עוזרים למנוע ממני טרדות וטרחות ומגבירות את הרגשת הביטחון שלי. זה גם נראה יותר טוב ככה שזה מסודר ונקי ולא כשיש אופניים מפוזרות בכל עבר. בגלל השינוי לטובה שחל בכל התהליך החלטתי לקנות גם מתקן לתליית אופניים שאפשר להכניס לתוך הבית כך שגם הסדר והעיצוב בבית ישתפרו, כי זה חשוב לא פחות.

נכתב על ידי לקוח מרוצה.

מאת
לוגו חן אופן
חן אופן היא חברה ותיקה ומובילה בתחום פתרונות חניה לאופניים בישראל ופתרונות נשיאה לרכב. חן אופן היא חברה לאוהבי ספורט השואפים לקיים סביבה ירוקה יותר ולעתיד טוב יותר.
נושאים