מנעול לאופניים – Foldylock

אנחנו באתר 'לאופניים' רוצים שתשמרו על האופניים שלכם בטוחים ומוגנים ועל כן אנחנו רוצים להמליץ לכם על מנעול לאופניים חדש ומשוכלל מאוד – Foldylock.

מה זה Foldylock?

במקום להסתובב עם שרשראות ולמצוא כל מיני דרכים לא יעילות לקשור את האופניים שלכם ולמנוע גניבות, אפשר להצטייד במוצר חדש וטוב שנקרא Folylock. מדובר בפיתוח ישראלי שמאפשר לכם לקשור את האופניים שלכם בצורה בטוחה ויעילה מבלי לסחוב שום דבר כבד או מציק. המנעול שנראה מעוצב ויפה מתקפל ונשאר צמוד לאופניים שלכם מבלי שיפריע לרכיבה שלכם כך שבכל פעם שתרצו לקשור את האופניים שלכם, לנעול אותם ולשמור עליהם בטוחים – אתם רק צריכים למשוך את המנעול ולהשתמש בו על מתקן חניה לאופניים או כל דבר אחר בסביבה שאליו אפשר להצמיד את האופניים.

האם הוא טוב?

כן, הוא טוב, אחרת לא היינו כותבים עליו פה. מדובר במתקן מעולה עם רמת אבטחה גבוהה ועיצוב מהפנט. הוא עשוי באיכות טובה מאוד ולכן הוא יישמר טוב מפני תנאי מזג אוויר קשים או מפני נזקים חיצוניים כמו שריטות או מכות. הוא קטן מאוד וקל לאחסון ובנוסף לכך מהיר מאוד לשימוש ולכן חוסך לכם זמן יקר ועושה לכם את החיים קלים יותר. בניגוד למנעולים אחרים שאותם אתם לוקחים איתכם, המתקן הזה נצמד לאופניים (ובנוי בצורה כזאת שהוא לא יעשה רעשים או יתנדנד בזמן רכיבה) ולכן לא צריך כל פעם לאסוף אותו איתכם.

אם אתם מחפשים מנעול לאופניים, אנחנו ממליצים לכם לקנות את Foldylock. ניתן לקרוא פרטים נוספים ולרכוש את המוצר באתר חן אופן.

מאת
לוגו חן אופן
חן אופן היא חברה ותיקה ומובילה בתחום פתרונות חניה לאופניים בישראל ופתרונות נשיאה לרכב. חן אופן היא חברה לאוהבי ספורט השואפים לקיים סביבה ירוקה יותר ולעתיד טוב יותר.
נושאים