מנשא אופניים לג'יפ

אנשים שיש להם ג'יפ נהנים מיתרונות רבים, הרכב שלהם גבוה יותר ולכן הם יכולים לנסוע במקומות בהם רכבים אחרים, קטנים יותר, לא יכולים. הם יכולים לנסוע בטבע ובתוואי שטח מסובכים וזה יתרון גדול לאנשים שאוהבים טבע או אוהבים טיולים, אבל אנשים שאוהבים אופניים ורוצים להשתמש בג'יפ שלהם כדי לשנע את האופניים ממקום למקום עדיין יתקלו בבעיה – הם צריכים מנשא אופניים לג'יפ.

להכניס אופניים לרכב זה לא כזה פשוט, צריך רכב גדול באמת בשביל להכניס את האופניים לבפנים בצורה בטוחה ונוחה מבלי לפגוע בכלום ובלי להתאמץ, אבל אנשים בעלי רכב גדול עוד יכולים להסתדר. עם זאת, כשמדובר בג'יפ, לא בהכרח יש מקום לזוג אופניים ובטח לא ליותר מזוג אופניים אחד ולכן בשביל מקרים כאלו צריך מנשא אופניים לג'יפ אשר יורכב על הגלגל האחורי.

יכולות המתקן

מנשא אופניים איכותי יתקפל בצורה שלא תפריע כשאין שום אופניים מועמסים על הרכב והמנשא יהיה עשוי מחומרים איכותיים ועמידים בתנאי מזג אוויר וממכות קלות. המנשא בטיחותי מאוד כלפי האופניים ומונע חיכוך ביניהם בזמן הנסיעה וכמובן שומר על כך שהרכב לא ייפגע גם במהמורות הדרך. מנשא אופניים כזה לא עולה יותר מדי והוא בהחלט שווה את המחיר. בנוסף לכך, תינתן אחריות של 5 שנים עבור המוצר כך שאתם יכולים לפתור את עצמכם מדאגות ולהתחיל ליהנות.

מאת
לוגו חן אופן
חן אופן היא חברה ותיקה ומובילה בתחום פתרונות חניה לאופניים בישראל ופתרונות נשיאה לרכב. חן אופן היא חברה לאוהבי ספורט השואפים לקיים סביבה ירוקה יותר ולעתיד טוב יותר.
נושאים