מנשא אופניים ל-3 זוגות אופניים

אין הרבה אנשים בארץ שיש להם 3 זוגות אופניים במשפחה ויש עוד פחות כאלו שנדרשים מדי פעם לשנע אותם ממקום למקום. אם הגעתם לפה כנראה שאתם המעטים האלו. מנשא מדגם 972 של החברה המצליחה Thule הוא אחד המנשאים הטובים ביותר עבורכם.

מדובר במנשא חזק ועמיד שיכול לשאת 3 זוגות אופניים שנתפס היטב לחלק האחורי של הרכב (תא המטען) והוא מחזיק את האופניים בצורה טובה ללא נענועים או תזוזות לא רצויות. המנשא יעזור לכם לשנע את זוגות האופניים שלכם ממקום למקום בין אם מדובר בזוג אחד, שניים או יותר. כך תוכלו לצאת לטיולי אופניים בטבע ולהעביר את האופניים מבלי להתפשר על הנוחות שלכם במהלך הנסיעה או חס וחלילה על הבטיחות.

product_thumb-1

ניתן להטות את המנשא כדי להשתמש בתא המטען כשהאופניים מוטענים וכמובן שהנוחות לשימוש בתא המטען כשאין אופניים על המנשא – טובה מאוד.

המנשא יכול לשאת עד 45 קילוגרם, הוא בא עם אחיות של 5 שנים ובמידה והוא מסתיר את פנסי הרכב יש להשתמש במתאם 9761 להרכבת מערכת אורות Thule Lightboard. לפרטים ולרכישת מנשא Thule 972 3B

 

מאת
לוגו חן אופן
חן אופן היא חברה ותיקה ומובילה בתחום פתרונות חניה לאופניים בישראל ופתרונות נשיאה לרכב. חן אופן היא חברה לאוהבי ספורט השואפים לקיים סביבה ירוקה יותר ולעתיד טוב יותר.
נושאים