מנשא אופניים – תמורה טובה למחיר

היום הרבה דברים נמדדים בכסף, אפילו הבטיחות שלנו. אנשים קונים רכב ומתייחסים למחיר של התוספות כמו המסך הגדול, הגלגלים הגדולים והמיוחדים ולפעמים מוסיפים קצת תשלום בשביל שיהיה צבע מטאלי יפה. לצערנו, אנשים קצת פחות מתמקדים בנושא של הבטיחות וכשקונים רכב אנשים לוקחים בחשבון שיש את המנגנונים החשובים אך מבלי להתייחס לפרטי פרטים איזה רכב יותר בטוח. בסופו של דבר כשקונים רכב חדש משלמים עליו בין 70-130 אלף שקלים שזהו ברוב המקרים הדבר השני היקר ביותר שאנשים קונים בחייהם מלבד דירה כמובן.

עם זאת שהרכבים היום מאוד יקרים ואנשים רוצים לשמור עליהם כחדשים למשך זמן רב, אנשים מזלזלים בהרבה מקרים וכבר ראינו לא מעט מקרים של אנשים שדחסו אופניים לתא המטען שאפילו לא נסגר כמו שצריך. במקרים אחרים אנשים דחפו את האופניים לתוך מושב הנוסעים מאחורה תוך כדי שבפניות ובמהמורות הדרך האופניים יוצרות רעש מעצבן כשהם מתנגשים בדפנות הרכב. במקרים כאלו, זה לא הרעש שאמור להפריע לכם אלא דווקא המכות שהפח של הרכב מקבל, בסופו של דבר זה גורם לנזק לא רק לרכב עצמו אלא גם לאופניים ואין ספק שעדיף להשקיע עוד כסף בשביל לשפר את זה כך שאם תסתכלו על התמונה הכוללת, אין ספק שמנשא לאופניים עדיף מאשר קניית רכב חדש או תיקון הנזקים שעלולים להיווצר אם אין לכם מנשא כזה.

מנשא אופניים לרכב מהווה תמורה טובה למחיר בכל מצב. המחיר של מנשא נע בין מאות בודדות של שקלים לאלפי שקלים וזה תלוי כמובן בסוג המנשא, באיכותו , במותג שלו, ברמת הבטיחות שלו, בדרך בא ניתן לקשור בו את האופניים וכמובן שללא ספק כמות האופניים שאפשר לקשור עליו. ברוב המנשאים אפשר להחזיק זוג אחד של אופניים אך קיימים מנשאים שמאפשרים שינוע של 2 זוגות ואפילו של שלושה זוגות אופניים בצורה בטיחותית וטובה מבלי יותר מדי דאגות. המנשאים דואגים לכך שהאופניים יתפסו בצורה בטיחותית וששום מכה לא תיפגע בו. בין אם מדובר על מנשא לגג הרכב שהדאגה היחידה שלכם היא לא להיכנס אל תוך חניונים תת קרקעיים נמוכים כשהאופניים על הגג ובין אם מדובר במנשא אחורי שממקם את האופניים מספיק גבוה כך שגם בבאמפרים לא יקרה להם כלום.

כדי ללמוד איזה מנשא אופניים לבחור לחצו כאן >>

מאת
לוגו חן אופן
חן אופן היא חברה ותיקה ומובילה בתחום פתרונות חניה לאופניים בישראל ופתרונות נשיאה לרכב. חן אופן היא חברה לאוהבי ספורט השואפים לקיים סביבה ירוקה יותר ולעתיד טוב יותר.
נושאים