מנשא לרכב בהתאם לתקציב

הגיע הזמן לקנות מנשא אופניים לרכב במקום להסתבך בכל מיני אילתורים בהעמסת האופניים על הרכב הקטן אך מציאת מנשא לרכב בהתאם לתקציב זו לא בהכרח משימה פשוטה ולכן כדאי קצת לקרוא בכדי להבין יותר פרטים לפני הקניה.

יש 3 סוגים עיקריים של מנשאי אופניים, מנשאים שמתחברים לגג הרכב, מנשאים שמתחברים לתא המטען ומנשאים שמתחברים לוו גרירה. בתוך כל אלו יש דגמים שונים של מנשאים שלכל אחד היתרונות והחיסרונות שלו בנוסף למותג ולאיכות הבניה של המוצר, אך לפני כן, מומלץ לראות מה אתם בעצם רוצים ממנשא כזה ומה חשוב לכם בו, לכל החלטה כזאת יש השפעה על התקציב ועל סוג המוצר אותו אתם לוקחים. למשל, אם אתם צריכים מנשא ליותר מזוג אופניים אחד מומלץ לקנות מתקן שמתחבר לגג אך בהתאם הוא יהיה יקר יותר ממתקן פשוט לזוג אופניים אחד אז אתם צריכים לחשוב אם אתם באמת צריכים מתקן מהסוג הזה, מה גם שמנשאים אחוריים במקרים רבים יותר זולים ממנשאים לגג.

דוגמא למנשא לרכב
דוגמא למנשא לרכב

בנוסף, גם לחומר ממנו עשוי המנשא יש השפעה על המחיר, מנשא שעשוי מאלומיניום יהיה יקר יותר למרות שהוא לא משפיע על הבטיחות והוא לא תופס יותר טוב את האופניים אלא מדובר יותר על חומר איכותי שיחזיק מעמד יותר זמן. זאת ועוד, שמנשאים שונים ננעלים בצורה שונה ולכל אחד יש את היתרונות והחסרונות שלו, בין אם מדובר בהימנעות מגניבות ובין אם מדובר על נוחות העמסה ופריקה של האופניים.

בגלל טווח המחירים הגדול של האופניים מומלץ לודא את כל הפרטים שלכם מראש הכוללים גם את סוג הרכב שיש לכם ואיך אתם מעדיפים שהמנשא ייראה על הרכב שלכם מבחינה עיצובית ואיך זה ישפיע לכם על הנוחות בהעמסה ובנסיעה עצמה לפני שאתם הולכים להיוועץ במומחה. קניה של מנשא אופניים תהיה החלטה משמעותית בשבילכם ולכן כדאי גם לבצע אותה בחנות מוכרת וטובה כדוגמת חן אופן בע"מ. החלטה זו תשפיע עליכם לשנים רבות כך שכדאי לקחת אותה בכובד ראש ולהשקיע במחשבה בזמן הקניה כך שתכסו את כל הקצוות הפתוחים והשאלות.

מאת
לוגו חן אופן
חן אופן היא חברה ותיקה ומובילה בתחום פתרונות חניה לאופניים בישראל ופתרונות נשיאה לרכב. חן אופן היא חברה לאוהבי ספורט השואפים לקיים סביבה ירוקה יותר ולעתיד טוב יותר.
נושאים