מנשא ל-4 זוגות אופניים

היום נדבר על הדרכים השונות בהם אפשר להעמיס 4 זוגות אופניים על הרכב שלכם. בעיקרון, אתם צריכים מנשא ל-4 זוגות אופניים וזה דבר שהוא לא נפוץ כל כך אבל יש מספיק בשביל שתוכלו לבחור את האחד שמתאים עבורכם.

האופציה הראשונה היא באמצעות מנשא לגג הרכב. בעיקרון, כל רכב נורמלי מכיל את המקום הנדרש כדי להכיל על גגו 4 זוגות אופניים אבל בשביל שזה יהיה בצורה בטיחותית מומלץ לחפש דרכים עדיפות, ניתן לשלב יותר ממנשא אחד ברכב, זאת אומרת שמנשא אחורי לרכב יכיל 2 זוגות אופניים ועוד מנשא קדמי שיכיל 2 זוגות נוספים. כמובן שיש גם מנשאים שמכילים 3 זוגות אופניים אך קיימות טענות של אנשים שאומרים שזה עשה להם קצת בעיות ולכן אנחנו נלך על 'בטוח' במאמר הזה.

מנשא ל-4 זוגות אופניים

הדרך הנוספת היא להשתמש במנשא אופניים לוו גרירה שיכול להיות 4 זוגות. ישנם מנשאים כאלו שניתן לקנות והם דווקא זכו לביקורות טובות ואולי הם מתאימים לכם. מדובר במנשאים חזקים וגמישים המספקים הגנה יעילה בכבישים ובמהמורות הדרך ומדובר גם על מתקן שמתקל וניתן לאחסן אותו בתא המטען כך שזה יתרון בפני עצמו.

אנשים רבים מתלוננים על מנשאים מהסוג הזה כמו מנשאים לוו גרירה ומנשאים אחוריים לרכב שמקשים על השימוש בתא המטען אך האמת היא שיש מתקנים שנמתחים קדימה ומאפשרים גישה נוחה יותר לתא המטען מבלי לפרוק את האופניים לפני השימוש. מומלץ לכם לבדוק אותם בקישורים למטה של כמה מוצרים ל-4 זוגות אופניים.

מאת
לוגו חן אופן
חן אופן היא חברה ותיקה ומובילה בתחום פתרונות חניה לאופניים בישראל ופתרונות נשיאה לרכב. חן אופן היא חברה לאוהבי ספורט השואפים לקיים סביבה ירוקה יותר ולעתיד טוב יותר.
נושאים