משטחים לוו גרירה – כל המידע

אנשים רבים מתקינים וו גרירה לרכב שלהם ויש לכך הרבה סיבות, הן להעברת עגלות והן להתקנת משטחים לוו גרירה שעוזרים להם בשינוע חפצים דגולים וכבדים שלא נכנסים ברכב או שפשוט יותר נוח להעמיס מאחור. משטחים כאלו יכולים לעלות אלפי שקלים אך הם מהווים תמורה טובה לבטיחות שהם מביאים עימם.

משטחים לוו גרירה
משטח לוו גרירה של Thule

משטחים לוו גרירה

כשמדברים על משטחים לוו גרירה לעתים מדברים בכללי על משטחים שעליהם מרכיבים מנשאי אופניים לוו גרירה. מנשאים אלו הופכים לפופולרים מאוד ומהווים תחליף למתקנים דומים שנמצאים בדרך כלל מובנים על תא המטען של הרכב או על הגג ואפשר לשנע עליהם חפצים כבדים ובעיקר זוגות אופניים שאותם מעבירים ממקום למקום.

טווח המחירים של מנשאים כאלו נע בין 1000 ועד 3000 שקלים, זה תלוי כמובן במותג, באיכות המוצר ובגורמים נוספים. משטח כזה נועד לאנשים שלא רוצים להתאמץ בהרמת זוגות האופניים מעל הראש כשהם מעמיסים אותם על גגון של רכב או לאנשים שיש להם כבר בכל מקרה וו גרירה והם צריכים פיתרון מהסוג הזה.

כשבוחרים משטח לוו גרירה צירך לבדוק אם הוא עונה על הצרכים שלכם, זה אומר אם מדובר על משטח שמחובר עם מנשא אופניים שיכול להכיל זוג אחד של אופניים או יותר בהתאם לכמות האופניים שאתם נוהגים לשנע. בנוסף, המשטח צריך להיות כזה שבא עם פנסים מובנים מכיוון שכשהמשטח מחובר לרכב הוא מסתיר את הפנסים המקוריים של הרכב ועל כן הוא מהווה סכנה בטיחותית ואף עבירה על החוק. בנוסף לפנסים, דבר נוסף שמוסתר הוא מספר לוחית הרישוי ולכן חשוב לתלות בדרך טובה לוחית רישוי נוספת על המנשא.

משטחים לוו גרירה מספקים בטיחות בהעברת משאות כבדים ובנויים בצורה שהם מונעים טילטול ופגיעות בחפצים. בנוסף, הם עשויים מחומרים טובים שעמידים מפני תנאי מזג אויר כמו גשם או שמש חזקה וגם המוצרים האיכותיים יותר עשויים מאלומיניום ושוקלים קצת. החלק החשוב ביותר בכל הסיפור הוא שהם קלים לתפעול ואפשר להטעין עליהם משאות בקלות ואף לפרוק אותם במהירות, לא כל המשטחים פועלים באותו אופן ולכן מומלץ לראות ולבחור אחד שנראה מתאים בשבילכם ונוח לכם וכמובן לקנות את האביזרים הנלווים שלהם אתם זקוקים כמו מנשא אופניים אחורי שמולבש על המשטח או תא חפצים.

מאת
לוגו חן אופן
חן אופן היא חברה ותיקה ומובילה בתחום פתרונות חניה לאופניים בישראל ופתרונות נשיאה לרכב. חן אופן היא חברה לאוהבי ספורט השואפים לקיים סביבה ירוקה יותר ולעתיד טוב יותר.
נושאים