מתקני חניה ביתיים לאופניים

אנחנו יודעים מה זה מתקני חניה לאופניים, אנחנו רואים אותם כל מקום כמעט, במרחבים גדולים ברחבי העיר, בפארקים, באזורי תעשייה ובמרכזי עסקים ואפילו ליד בניינים פרטיים ועסקים קטנים. הסיבה לריבוי מתקני החניה מאוד פשוטה – הם עושים לנו את החיים קצת יותר קלים וקצת יותר יפים. עדיף לראות מתקני חניה מפוזרים ברחבי העיר מאשר אופניים שקשורים לעץ, לעמוד חשמל או למעקה בטיחות. בצורה כזאת לא רק נחסך לנו נוף לא יפה של אופניים מפוזרים אלא גם נחסך מקום כי זה מעודד שימוש באופניים על פני שימוש ברכבים שממלאים את הכבישים ויוצרים מצוקת חנייה קשה בערי המרכז.

מתקני חנייה ביתיים לאופניים

עם זאת, יש עוד שימוש למתקני חניה לאופניים – וזה מתקני חניה ביתיים לאופניים. מתקני חניה ביתיים הם מתקנים שמאפשרים לכל אחד לשים בבית הפרטי שלו את האופניים בצורה שלא תפריע למראה של הבית, תתפוס מינימום מקום ולא תפריע לעבור בו בצורה תקינה ונוחה. מתקני החניה הביתיים הפרטיים מחולקים בעיקר ל-2 סוגים עיקריים – מתקן תליה ומתקן ריצפתי, שניהם טובים אך שניהם בנויים בצורה אחרת. לכל מתקן ומתקן יש את היתרונות והחסרונות שלו והמחיר שלהם לא כל כך גבוה, כמה מאות בלבד וזה בהחלט שווה את זה.

בנוסף לכך שהם עושים את החיים קלים ופשוטים יותר הם גם עוזרים להימנע מגניבות מהסיבה הפשוטה שאפשר לאחסן את האופניים בתוך הבית ולשמור עליו מפני גנבים שמסתובבים ברחובות או מפני תנאי מזג אוויר שעלולים להזיק לאופניים שלכם.

מאת
לוגו חן אופן
חן אופן היא חברה ותיקה ומובילה בתחום פתרונות חניה לאופניים בישראל ופתרונות נשיאה לרכב. חן אופן היא חברה לאוהבי ספורט השואפים לקיים סביבה ירוקה יותר ולעתיד טוב יותר.
נושאים