סיפור אישי: איך להימנע מגניבות אופניים

הסיפור האישי הבא נכתב על ידי אחד מהקוראים באתר והחלטנו לפרסם אותו פה כדי להראות לכם איך להימנע מגניבות לאופניים, וזה באמת עובד.

"אני אחד שאוהב אופניים. מאז שאני קטן כל הזמן הייתי רוכב על אופניים, רכבים לא מדברים אלי והמרחק בין הבית לעבודה לא כל כך גדול ולכן אני גם נוסע עם האופניים לעבודה והם פחות או יותר החפץ הכי חשוב שיש לי, אני משקיע בהם, מנקה אותם ודואג להם מבחינה בטיחותית כל הזמן. הבעיה היא שלאחרים לא תמיד איכפת מהדברים שלי וקרו לי כבר פעמיים בחיי שנגנבו לי אופניים מחצר הבית. אני גר בקומה השניה עם מעלית גדולה שאפשר להכניס בה את האופניים אבל השכנים לא מסכימים שהאופניים יפריעו במסדרון ובבית האופניים היו תופסות מקום אז העדפתי לשים אותם בחוץ ולקשור אותם לצינור ברזל. אך התוצאה מדברת בעד עצמה, לקשור לצינור הברזל לא היה כל כך טוב כי בפעם הראשונה הגנבים שברו את השרשרת, וכשקניתי שרשרת חדשה וחזקה יותר לאופניים החדשות הם, או גנבים אחרים (אף אחד מהם לא נתפס) פשוט פירקו את הצינור והוציאו את האופניים עם השרשרת.

הגעתי למסקנה שאני חייב למצוא פיתרון חדש וגיליתי שאפשר לאחסן את האופניים בתוך הבית ועדיין לדאוג לכך שהם לא יתפסו הרבה מקום. מצאתי באתר אינטרנט מוצר של חברת Cycloc שהוא בעצם מתלה לאופניים שמצליח לתפוס את האופניים בקלות מבלי שהם תופסים מקום רב בתוך הבית. זה כמו לתלות מעיל גדול על הקיר וזה פשוט היה מעולה בשבילי. הגנבים בטח חושבים שכבר התייאשתי מלקנות אופניים ולכן סוף סוף אני יכול לא להיות מוטרד בעניין. פשוט נהדר!"

מאת
לוגו חן אופן
חן אופן היא חברה ותיקה ומובילה בתחום פתרונות חניה לאופניים בישראל ופתרונות נשיאה לרכב. חן אופן היא חברה לאוהבי ספורט השואפים לקיים סביבה ירוקה יותר ולעתיד טוב יותר.
נושאים