קניית מנשא אופניים

אם הדרך שבה אתם לוקחים איתכם את האופניים שלכם ממקום למקום נראית לכם כבר לא רלוונטית או שהחכמתם מאז הפעם ההיא שדחסתם את האופניים בתא המטען בצורה לא בטיחותית כנראה שהגיע הזמן לקניית מנשא אופניים. מנשא אופניים זה מוצר בסיסי והכרחי של כל אדם שאופניים הם חלק מהחיים שלו ולכן על הקניה צריך להשקיע קצת יותר זמן ומחשבה מהרגיל. דבר ראשון שצריך לעשות זה ללמוד את הפרטים הבסיסיים.

לפני הכל, כמובן שלא כל מנשא יתאים לכל רכב ולכן אתם צריכים לברר איזה סוג של מנשא כן מתאים והאם אתם רוצים שהמנשא יהיה על הגג של הרכב או מחובר לתא המטען. תדירות השימוש באופניים צריכה להילקח בחשבון בנוחות העמסה והפריקה, כך שאם אתם משתמשים במנשא הרבה (וגם אם לא) מומלץ ללמוד על הדרכים השונות בהם טוענים את האופניים על הרכב ופורקים אותם ולראות איזו דרך הכי נוחה בשבילכם. אך בואו נתמקד בשני הסוגים העיקריים של מנשאי האופניים ונציין את היתרונות שלהם.

מנשא אופניים אחורי
מנשא אופניים אחורי

מנשא אופניים לגג – קיימים סוגים שונים של מוצרים כאלו שיכולים לשאת החל מזוג אחד של אופנים ועד אפילו ארבעה זוגות אופניים. תא המטען יהיה נקי מכל מיני מתקנים ולכן יהיה יותר נגיש ונוח לשימוש כשהאופניים מוטענים על הרכב, לוחית הרישוי והפנסים לא מוסתרים ועל כן חוסרים מכם טרחה של הכנת הרכב בניגוד למנשא אופניים אחורי שמסתיר אותם וצריכים לדאוג שיהיו גלויים או לשים אותם כתוספת במקום שרואים.

מנשא אופניים אחורי – אם יש לכם רכב מאוד גבוה כדאי כנראה לשים את המנשא מאחורה, אחרת יהיה מאוד קשה להעמיס ולפרוק. מנשאי אופניים אחוריים זולים יותר בדרך כלל ממנשאים של גג, יש דגמים שבאים עם אורות מובנים אך עדיין תצטרכו לדאוג ולתלות לוחית רישוי נוספת וכמובן, המנשאים האלה עדיפים לאנשים נמוכים שלא רוצים להתאמץ בהעמסת האופניים במקומות גבוהים.

מאת
לוגו חן אופן
חן אופן היא חברה ותיקה ומובילה בתחום פתרונות חניה לאופניים בישראל ופתרונות נשיאה לרכב. חן אופן היא חברה לאוהבי ספורט השואפים לקיים סביבה ירוקה יותר ולעתיד טוב יותר.
נושאים