כמה קלוריות שורפים ברכיבה על אופניים?

רוכבי אופניים יכולים לשרוף עד 600 קלוריות בשעה בזמן רכיבה על אופניים. זה תלוי בהרבה דברים שקצת קשה להקיף את כולן במאמר אחד, אבל רק נגיד שזה תלוי במשקל שלכם ובמאמץ והאינטנסיביות שלכם בזמן הרכיבה.

שריפת קלוריות ברכיבה

הגוף שלכם

כפי שאמרנו, אנשים שונים נוטים לשרוף כמות שונה של קלוריות אפילו על אותו מסלול מהסיבה הפשוטה שבני האדם בנויים בצורה שונה. גברים למשל, נוטים לשרוף יותר קלוריות מגברים מהסיבה שבדרך כלל יש להם מסת שרירים גדולה יותר. בגלל זה אנחנו גם שורפים יותר קלוריות כשאנחנו צעירים וחזקים מאשר כשאנחנו מבוגרים.

בנוסף לכך, שריפת הקלוריות תלויה גם בחילוף החומרים שלכם. אפשר לשפר את הנתון הזה בכך שתקפידו על כושר באופן קבוע ועל תזונה נכונה.

רמת המאמץ

ככל שתשקיעו יותר מאמץ ברכיבה ככה תשרפו יותר קלוריות. באותה מידה, בדרך כלל אדם ששוקל 90 ישרוף יותר קלוריות מאדם ששוקל 80 גם אם הם עושים את אותה פעולה בדיוק. דרוש יותר כח להפעיל גוף כבד יותר.

ניתן לשרוף יותר קלוריות באמצעות רכיבה נמרצת או רכיבה בעלייה. הגוף שלכם יתאמץ יותר ותוכלו לשרוף יותר קלוריות באותו זמן שבו אתם למשל רוכבים במתינות וברוגע. אם יש לכם בעיות בלב או חששות מסוימים אל תתאמצו ללא הציוד המתאים שיתריע לכם על סכנה או מאמץ יתר.

>> קראו כמה טיפים לשריפת יותר קלוריות

מחשבון קלוריות לרוכבי אופניים

מה שכתבנו לכם למעלה יכול לשמש אתכם כמדריך או אפילו כטיפים מכוונים, אבל אם אתם מחפשים נתונים יבשים, מצאנו מחשבון קלוריות לרכיבה על אופניים שאולי יעזור לכם. תוכלו למצוא אותו בקישור הזה.

מאת
לוגו חן אופן
חן אופן היא חברה ותיקה ומובילה בתחום פתרונות חניה לאופניים בישראל ופתרונות נשיאה לרכב. חן אופן היא חברה לאוהבי ספורט השואפים לקיים סביבה ירוקה יותר ולעתיד טוב יותר.
נושאים