תאי חפצים לרכב שלכם

תדמיינו לעצמכם לטוס במטוס כשאין מקום מיועד לחפצים שלכם. את כל התיקים והחפצים אתם צריכים לפזר על הברכיים, יש צפיפות נוראית ואם המטוס נכנס לכיס אוויר, דברים מתחילים להיות יותר לא נעימים. אולי זה נשמע כמו השוואה מוגזמת, אבל זה לא רחוק מכך גם ברכב רגיל! ההיגיון אומר שאם זה לא נכנס בתא המטען, מתפשרים ומאלתרים גם אם זה כרוך באי נוחות ואפילו כאבים בפניות חדות אך זה לא אומר שאין פיתרונות אמיתיים לכל הסיפור. לא משנה איזה רכב יש לכם, תמיד אפשר להוסיף עוד תאי אחסון ותאי חפצים לרכב שלכם.

תא חפצים לרכב קטן
תא חפצים לרכב קטן

הכסף שמושקע בתאי חפצים בא לידי ביטוי בעוד 300-500 ליטרים נוספים של אחסון שאתם יכולים להוסיף לרכב שלכם ויתן לכם שקט בנסיעות ארוכות ובטיולים מתישים. לא תצטרכו להתפשר יותר על נוחות או לדאוג לחפצים שלכם כל הנסיעה כי הכל יהיה מסודר ומטוקטק בתוך תא החפצים הייעודי לו בצורה בטוחה ואחראית תוך כדי הימנעות מנזק לרכוש ולגוף.

קיימים סוגים רבים של תאי חפצים שמתאימים לכל סוג רכב, הם באים בכל מיני גדלים וצורות שמתאימים לסוגים שונים של רכבים וסוגים שונים של מטרות (ציוד סקי, ציוד גלישה, אופניים וכו'). גם בדרכי הפתיחה של תאי החפצים יש גיוון כמו כאלו שנפתחים מצד הנהג וכאלו שנפתחים משני הכיוונים.

תאי החפצים עולים בין מאות שקלים בודדים לסוגים הפשוטים ועד אלפי שקלים לציוד איכותי וטוב. על מנת לשמור על הציוד ולתת תמורה טובה יותר לדלק מומלץ להקפיד על הבטיחות ולוודא שהתקנתם את הציוד טוב וגם בהטענה מומלץ להכניס את החפצים הכבדים לתא המטען בעוד שאת החפצים הקלים להכניס לתוך תא החפצים.

מאת
לוגו חן אופן
חן אופן היא חברה ותיקה ומובילה בתחום פתרונות חניה לאופניים בישראל ופתרונות נשיאה לרכב. חן אופן היא חברה לאוהבי ספורט השואפים לקיים סביבה ירוקה יותר ולעתיד טוב יותר.
נושאים