מנשא לקיאק ולגלשן

אנשים שאוהבים את הים ויש ברשותם ציוד מיוחד כמו קיאק או גלשן עושים חיים משוגעים כשהם מגיעים לחוף הים בישראל, אבל להגיע לשם זה כלל לא פשוט עם הציוד הרב שאותו הם צריכים לסחוב. יש לא מעט מסלולי קיאקים בארץ וגם החבר'ה עם הגלשנים מוצאים לעצמם את המיקומים האהובים עליהם בכדי לבלות בנעימים אבל איך מלכתחילה מגיעים למקומות האלו? הקיאקים לא נכנסים בתוך הרכב וגם הגלשנים לא בדיוק מחליקים פנימה בקלות, מה הפיתרון עבור אותם אנשים?

התשובה לכך היא פשוט לקנות מנשא לקיאק או מנשא לגלשן. המנשאים האלו הם הפיתרון היחיד הטוב לבעיות מהסוג הזה וכל דרך אחרת פשוט לא תהיה בטיחותית מספיק. מנשאים כאלו שמורכבים על גגון לרכב יכולים לעלות לא מעט, ישנם מנשאים שעולים 1000 וישנם כאלו שעולים גם 3000 שקלים אך הם מהווים פיתרון טוב ובהתחשב בכמות השימוש שלכם בציוד ובחשיבות של הציוד בשבילכם מדובר בהוצאה משתלמת וכדאית. מרבית המנשאים הם נוחים וקלים להרכבה ומתחברים לכל גגון והם מאפשרים שינוי קיאקים או גלשנים בכל רחבי הארץ בקלות רבה.

לפני קניית מנשא חשוב לבדוק שאתם קונים מנשא איכותי שעשוי מחומרים טובים ושיחזיק מעמד לאורך זמן. יש לבדוק גם את משקל המקסימום שאותו אפשר לשאת על המנשא ורצוי אף להתייעץ ולוודא שאתם יודעים איך משתמשים בו כראוי על מנת שיהיה לכם פשוט להטעין עליו את הציוד ולפרוק אותו בקלות ובמהירות ושתוכלו להשתמש בציוד לאורך זמן וביעילות רבה.

מאת
לוגו חן אופן
חן אופן היא חברה ותיקה ומובילה בתחום פתרונות חניה לאופניים בישראל ופתרונות נשיאה לרכב. חן אופן היא חברה לאוהבי ספורט השואפים לקיים סביבה ירוקה יותר ולעתיד טוב יותר.
נושאים