מנשא אופניים לגג הרכב – כל המידע

מבין הדרכים השונות לשנע את האופניים שלכם ממקום למקום, מנשא אופניים לגג הוא אחד היעילים והבטוחים ביותר בתחום. במאמר זה נסביר את כל מה שאתם צריכים לדעת על מנשא מסוג זה.

מנשא אופניים לגג

עם השנים, כשהתפתח ענף הרכב, נמצאו פתרונות לרוכבי אופניים בשלל צורות וסוגים, יש כאלו המשתמשים במנשא אופניים אחורי כדי להעביר את האופניים ויש כאלו שמשתמשים במנשא המתחבר לוו גרירה שיש ברשותם. עם זאת, מנשא אופניים לגג הוא אחד הפופולרים ביותר בתחום ויש לכך לא מעט סיבות.

מנשא אופניים לגג תמיד עושה רושם טוב. רואים את המנשאים האלו הרבה בפרסומות בגלל שהן משדרים לא מעט על אופי האדם שמשתמש ברכב, רואים את המנשא על הגג ויודעים שמדובר באדם שאוהב ומעריך את האופניים שלו.

המנשאים עשויים מחומרים איכותיים וטובים ובכך הם עמידים לתנאי מזג אוויר קשים, החל מגשם ועד שמש חזקה ולמרות זאת המוצרים לא מחלידים. הם גם בטיחותיים מאוד וללא ספק עדיפים על כל דרך אילתור שבה אנשים ללא מנשאים משתמשים בה. השימוש במנשאים מצריך קורות רוחב שמתחברות בצד אחד לרכב, ובצד שני למנשא. יש כמה כלי רכב שמגיעים עם הקורות האלו באופן מובנה.

מחיר של מנשא אופניים לגג יכול לעלות 500 שקלים למוצרים הפשוטים והבסיסיים ועד כמה אלפים אם מחשיבים גם את מחיר הקורות.

מנשא אופניים לגג
מנשא אופניים לגג

יתרונות וחסרונות של מנשא אופניים לגג

בגזרת היתרונות יש לא מעט: מלבד זהירות בגובה הרכב כשאתם נכנסים לחניון, לא צריך יותר מדי להיזהר לפגוע באופניים בניגוד למנשא אופניים אחורי שיכול להיחבט כשנוסעים במקום עם שיפועים גדולים או כשאתם לא מודעים לאורך הרכב מספיק. המנשא בטיחותי מאוד ויעיל וגם נותן מראה ספורטיבי ורציני יותר לרכב.

מבחינת חסרונות, מה לעשות, גם פה יש: בגלל שיש שינויים בצורת הרכב, צריכת הדלק גוברת. בנוסף, גם צריך להגביל את מהירות הנסיעה על מנת לא לקחת סיכונים מיותרים. חיסרון נוסף מאוד הוא באזור הטעינה והפריקה – אנשים נמוכים עלולים להיתקשות בשימוש במנשא.

עם זאת, הוא נחשב לאחד הפתרונות לנשיאת אופניים הפופולרים ביותר. על מנת להתייעץ ולברר יותר פרטים לגבי המוצרים אתם מוזמנים להיכנס לאתר של חן אופן.

מאת
לוגו חן אופן
חן אופן היא חברה ותיקה ומובילה בתחום פתרונות חניה לאופניים בישראל ופתרונות נשיאה לרכב. חן אופן היא חברה לאוהבי ספורט השואפים לקיים סביבה ירוקה יותר ולעתיד טוב יותר.
נושאים