טיפים לרכיבה על אופניים בחורף

לרכב על אופניים בחורף זה לא כזה נעים עבור אנשים מסוימים, אבל אם כבר אתם עושים את זה, עדיף שתעשו את זה טוב ולכן הנה כמה טיפים לרכיבה על אופניים בחורף.

תבליטו את עצמכם

בחורף יש פחות אור יום מאשר בקיץ ולכן מומלץ להצטייד בכל האמצעים שיעזרו לכם לבלוט יותר. לא רק בגדים בהירים וזוהרים יכולים להועיל בעניין, אלא גם פנסים ומחזירי אור. הרכיבו על האופניים שלכם את הציוד המתאים כדי שאף רכב לא יוכל לפספס אתכם.

קנו מגיני בוץ

תהיתם פעם מה אלו החלקים שמורכבים מעל הגלגלים בתמונה?

מגיני בוץ
מגיני בוץ

ובכן, מדובר במגיני בוץ שלא רק שומרים על כך שגושים גדולים של בוץ יוסרו מהגלגלים בזמן רכיבה אלא גם מונעים מלכלוך לקפוץ לכם על הפנים. מוצרים אלו מתאימים מאוד לחורף ואפשר לקנות אותם בנפרד מהאופניים במידה ויש צורך בכך.

לבשו בהתאם לחורף

מעיל טוב יעשה את הרכיבה שלכם להרבה יותר נעימה, חמימה ופחות רטובה אך חשוב לא לקחת מעילים ארוכים עם חוטים שיוצאים מהם או כל דבר שעלול להפריע ולהיתפס בגלגלים ובשרשרת.

בנוסף, כפפות זה תמיד טוב. הן עוזרות עם החיכוך על הידיות וגם עוזר לידיים שלכם להרגיש יותר יבשות. אל תקנו כפפות צמר כמובן אלא כפפות טובות שמתאימות לרוכבי אופניים.

שאו איתכם שקית

שקית? למה שתצטרכו שקית? ובכן, תחשבו על זה שאתם רוכבים למקום מסוים ועושים את עיסוקיכם, ואז חוזרים ומגלים שהמושב שלכם רטוב לגמרי? לא נעים. שקית יכולה למנוע את זה מכם כאשר אתם מכסים את המושב בזמן שאתם לא משתמשים באופניים.

דעו מתי לא לרכב

כן, לפעמים צריך לדעת גבולות. אם מזג האוויר לא מתאים לרכיבה, אל תקחו סיכונים מיותרים. סעו באוטובוס.

מאת
לוגו חן אופן
חן אופן היא חברה ותיקה ומובילה בתחום פתרונות חניה לאופניים בישראל ופתרונות נשיאה לרכב. חן אופן היא חברה לאוהבי ספורט השואפים לקיים סביבה ירוקה יותר ולעתיד טוב יותר.
נושאים