למה לקנות תא חפצים

לא האמנתי שיגיע הרגע הזה שבו אשתי תגיד תחליט שנמאס לה משיטת שינוע החפצים שהורגלנו אליה עד היום, הרי למה לקנות תא חפצים? אם אנחנו נוסעים לטיול לצפון או סתם לחופשה משפחתית מעמיסים מה שאפשר בתא המטען ומה שלא, פשוט דוחסים בכל מקום אפשרי. אפשר לשים כמה תיקים באזור הרגליים מקדימה ומאחורה, לאלתר תלייה של בגדים על החלונות של הרכב ושאשתי תסתדר עם איזה סיר על הברכיים. אבל כנראה שלא מבינים שזו בעיה עד שמגלים שיש דרכים אחרות. כנראה כך הרגישה אשתי שאמרה לי ביום אחד שנמאס לה, ושההרגל הזה שאנחנו עושים שנים ושעשו גם הוריי כשאני הייתי הילד במושב האחורי הוא לא הדבר האידיאלי לעשות.

תא חפצים
תא חפצים

נפל לי האסימון באחד הטיולים בהם אחד התיקים שהונחו על ברכי הילדים מאחורה החליט ליפול ותכולתו התפזרה לרגליהם במהלך הנסיעה והיה בלאגן. אנחנו סוחבים יותר ממה שאנחנו יכולים להכיל ברכב, אבל אין לנו רכב גדול מדי, ולקנות רכב כזה כבר דורש יותר מדי כסף מאיתנו. לכן אני ואשתי החלטנו לקנות תא חפצים. בכלל לא ידענו על קיומו של הדבר הזה, אבל כשהגענו לחנות וראינו את המבחר הבנו שקיבלנו החלטה טובה, תאי החפצים היו מרשימים ויפים וחשוב מכל – יעילים. הם מכילים המון מקום להרבה דברים ויש ביניהם כאלו שעמידים למים כך שאין מה לדאוג לגבי זה בימי החורף. זו דרך לשמור על הציוד נקי, לשמור על הבטיחות של היושבים ברכב ושל החפצים עצמם וכמובן סוף סוף אפשר להתרווח ברכב שפתאום מרגיש גדול ומרווח יותר מבפנים.

בחנות ראינו סוגים שונים של תאי חפצים שאמנם חלקם לא התאימו לנו, אך היה מאוד מעניין לראות איך יש כל מיני תאים שונים שמיועדים לרוכבי אופניים, לאנשים שאוהבים לגלוש בים וכמובן למשפחות ברוכות ילדים עם רכב קטן ומוגבל במקום. קנינו את תא החפצים הרצוי בצבע של הרכב שלנו ואחד כזה שלא עלה לנו כל כך יקר מחנות חן אופן בע"מ והדבר היחיד שאנחנו מתחרטים עליו הוא שלא קנינו אותו קודם.

נכתב על ידי לקוח מרוצה של חברת חן אופן המתמחה בפתרונות נשיאה וגגונים לרכב.

מאת
לוגו חן אופן
חן אופן היא חברה ותיקה ומובילה בתחום פתרונות חניה לאופניים בישראל ופתרונות נשיאה לרכב. חן אופן היא חברה לאוהבי ספורט השואפים לקיים סביבה ירוקה יותר ולעתיד טוב יותר.
נושאים