תיקי צ'ימיגג – כל המידע

אנחנו לא יודעים אם שמעתם על תיקי צ'ימיגג ולכן נסביר: אם אתם מהטיפוסים שאוהבים לצאת לטיולים ולסחוב ברכב שלכם הרבה משאות אולי כבר הגעתם למסקנה שאתם צריכים משהו מתאים לרכב שיעזור לכם לשנע את החפצים ואפילו חשבתם לקנות גגון אבל אולי אתם בכלל לא צריכים? אתם צריכים פיתרון נוח, קל, מהיר, שלא יעלה הרבה כסף ויהיה בראש ובראש בטיחותי! אחד הפיתרונות האלו הוא לבחור לעצמכם תיק גדול וחדש מבין תיקי צ'ימיגג מעולים שנוצרו במיוחד בשביל מטרה זו.

תיקי צ'ימיגג
תיק צ'ימיגג על רכב

תיקי צ'ימיגג

תיקי צ'ימיגג הם תיקים גדולים וניידים שלא מצריכים שום גגון או הכנה לגגון. הם מנצלים היטב את הגודל שלהם כדי שתוכלו להכיל כמה שיותר דברים בכמה שפחות מקום וההרכבה שלהם פשוטה מאוד ללא צורך בכלים מיוחדים. אפשר להשתמש בתיקים אלו כדי להעמיס אותם על הרכב (כל רכב, בין אם מדבור בג'יפ דגול ועד רכב קטן) ולקשור אותם בבטיחות בשניות בודדות ואף להעביר אותם מרכב לרכב. התיקים הנ"ל גם עמידים מאוד ואפילו מגנים על המוצרים מפני 80%-90% מהגשם והרטיבות.

במקומות רבים בארץ משתמשים בתיקים אלו החל ממשרד הביטחון ועד חברות ואנשים פרטיים שגילו את היתרון העצום בשימוש בתיקים אלו. שימו לב שיש מקומות בהם מזייפים את המוצרים של צ'ימיגג ומוכרים מוצרים שעשויים מחומרים זולים ומורכבים בצורה מסוכנת מאוד ולכן מומלץ לוודא שמה שאתם קונים הוא מקורי ואם המחיר זול מדי (בצורה משמעותית) כדאי לפקוח עין.

התיקים

מחיר של תיק צ'ימיגג עולה בין 600 ל-1200 שקלים והסיבה לכך היא הסוגים של התיקים. התיקים מגיעים בשלל גדלים והם יכולים להכיל 405 ליטרים, 550 ליטרים, 650 ליטרים ועוד… בנוסף, בחנויות רבות התיקים מגיעים עם אחריות של עד 10 שנים.

מאת
לוגו חן אופן
חן אופן היא חברה ותיקה ומובילה בתחום פתרונות חניה לאופניים בישראל ופתרונות נשיאה לרכב. חן אופן היא חברה לאוהבי ספורט השואפים לקיים סביבה ירוקה יותר ולעתיד טוב יותר.
נושאים